maandag 2 januari 2012

opgemaakt december

de afgelopen maand heb ik weer een aantal dingen opgemaakt.
dit is alles bij elkaar. niet superveel, maar ook niet weinig. gewoon normaal!

dit is alle lichaamsverzorging. een deodorant van 8x4. prima basic deodorant.
douchegel van biosilk. lekker spul! ruikt lekker, zacht schuim, maar verder wel vrij basic. ik ben bang dat hij full size erg duur is, dan zou ik hem denk ik niet kopen. deze heb ik gekregen.
rituals yogi flow is echt een product wat ik heeeel graag gebruik. de geur is goddelijk, het schuim is heeel lekker zacht, gewoon heerlijk.
lush snow fairy heeft ook een heerlijke geur. verder is de douchegel zelf vrij basic, maar gewoon om de geur is hij geweldig!
en nog een douchegel van duschdas. deze is heel erg basic. maar de geur was gewoon erg lekker, citrus/perzik achtig. en hij kostte maar 69 cent! dus voor de prijs is hij helemaal lekker.
dan de rituals honey touch body creme. dezelfde goddelijke geur als yogi flow, verzorgd heerlijk. aanrader,
en als laatste mijn favoriete geurtje lady million. mijn eerste flesje heb ik begin deze maand opgemaakt, helaas.

aan haarproducten heb ik een mousse opgemaakt van taft. hij is prima maar ik vind die van nivea fijner. dus deze koop ik niet opnieuw. de conditioner van inecto blijf ik maar kopen en gebruiken, fijn spul maar je hebt wel erg veel nodig.
de kruidvat cremevoeding is ook erg fijn, alleen hij ruikt niet superlekker en hij is niet zuinig in gebruik. maarja, hij kost ook niks he.
een mini batiste droogshampoo, prima droogshampoo.
en een kleine tonic, dat is het enige aan gezichtsverzorging dat ik heb opgemaakt, vandaar dat die hierbij staat.

deze 3 dingen heb ik weggegooit.
de mascara van max factor is gewoon ruk. ik heb hem een paar weken gebruikt maar toch maar weggegooid. hij geeft snel spinnenpoten, knoeit altijd rond de ogen en heeft een verschrikkelijk borsteltje.
de nivea sos stick is al erg oud. ik vond hem terug in de kast en heb hem maar gelijk bij de spullen om weg te doen neergelegd.
de haarlakfles is gewoon lek. als je deze schud vliegen er dikke druppels haarlak uit, als je ermee spuit hoor je dat het ergens hol is ofzo? heel vreemd. en je ziet ook op de fles overal dikke plakken van opgedroogde resten van de haarlak, waar hij heel erg gelekt heeft.

jammer. je hoort het meer over deze haarspray. ik heb er nog 1 in de kast staan, ik hoop dat die niet lekt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen