dinsdag 3 januari 2012

favorieten december

als eerste paco rabanne lady million. die heb ik de hele maand gedragen, geen enkel ander geurtje heb ik opgehad.
urban decay primer potion heb ik inmiddels weer in mijn every day bakje gestopt, erg fijne basis!
daarnaast een flesje pure argan olie, deze gebruik ik voor mijn haar. als masker, als serum.
de chanel mademoiselle lipstick, ik blijf er echt verliefd op.
de l'oreal telescopic mascara doet het gewoon erg goed.
la ligne de chanel is een geweldige eyeliner, jammer dat het best veel tijd kost om hem aan te brengen.
dior pop diamond heb ik ook zeker wel 3 keer in de week op gehad.
urban decay 24/7 pencil zero is echt een geweldig oogpotlood!
de dior aurora bronzer droeg ik heel veel als blush
het naked palette van urban decay kreeg ik eind november. kwijl kwijl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen