maandag 9 januari 2012

am facette reinigingsdoekjes

ik vind reinigingsdoekjes superhandig om in huis te hebben. voor na het stappen, voor als ik echt geen zin heb om uitgebreid te reinigen of om swatches te verwijderen. vooral dat laatste doe ik er heel erg veel mee. 
deze doekjes heb ik bij de action voor ongeveer 50 cent gekocht. supergoedkoop! er zitten 25 doekjes in.

dit klepje vind ik echt top! zo kan je je pakje heel goed weer afsluiten en drogen ze niet uit! ze moeten volgens de verpakking heel mild zijn, voor de gevoelige huid en ogen. ik moet zeggen dat ze bij mijn ogen wel een klein beetje prikken. niet heel erg, maar een beetje. ze ruiken een beetje reinigingsmelk achtig, niet sterk maar gewoon een beetje. mijn gezichtshuid irriteert hier niet van. ze zijn ook goed vochtig. niet drijfnat maar wel vochtig genoeg.

het doekje is ook prima van kwaliteit, stevig genoeg, het scheurt niet.
ik gebruik voor mijn ogen nog gewoon een wattenschijfje met make up remover, maar deze zijn prima voor mijn gezicht. ook voor swatches zijn ze prima. ik zou ze zeker om swatches weg te halen opnieuw kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen