dinsdag 10 januari 2012

mijn collectie: paco rabanne lady million

lady million is echt mijn favoriete geurtje, ik ben er echt helemaal gek op en draag hem praktisch elke dag. ik heb er 1 flesje van leeggemaakt vorige maand en ik ben er nog altijd even gek op. ik droeg hem zelfs op de begrafenis van mijn opa. meestal zeggen ze dat een geur je er dan aan doet herinneren, maar mij geeft het juist een sterk gevoel.
ik heb inmiddels een mini douchegel, fullsize deodorant, mini body lotion, 50 ml eau de parfum, miniatuurtje van de eau de parfum en ik heb een flesje eau de parfum van 30 ml opgemaakt. wanneer de douchegel of body lotion op is koop ik hem zeker fullsize! de andere producten zou ik ook zeker opnieuw kopen! 

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt er veel van zeg! Ik heb alleen de eau de parfum, maar het is één van m'n favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen