donderdag 5 januari 2012

budget kwasten tip

ik heb ooit eens bij een limited edition vsn essence deze kwast gekocht, volgens mij de moonlight collection. en bij de hema kocht ik een foundation kwast, ik wilde er maskertjes mee aanbrengen.
met die van de hema heb ik vaak maskers aangebracht, en het werkt prima. ook vind ik hem erg fijn om vloeibare concealer mee uit te werken onder de ogen. hij kost maar een paar euro bij de hema! aanrader!

die van essence lag eigenlijk een beetje in de kast te verstoffen. ik zat al een tijdje te denken over zo'n lekker dikke kwast om foundation mee aan te brengen. toen dacht ik, ik probeer het gewoon met deze. en het werkt eigenlijk prima! je foundation wordt hier erg mooi van! hij was wel limited, maar in de vaste collectie zit geloof ik een kleinere hiervan. misschien werkt die net zo goed? in ieder geval, deze 2 kwasten gebruik ik nu weer een stuk vaker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen