woensdag 4 januari 2012

macademia oil

ik ben gek op het verzorgen van mijn haar. het kan niet lang, zacht, glad en glanzend genoeg zijn! ik heb hem al een hele tijd in huis, de macademia oil. het is een serum voor je haren.
als eerste de verpakking. hij ziet er prima uit. je herkent hem gelijk door de felle groene kleur. het is een glazen flesje met een pompje erop. het pompje vind ik erg handig, maar het glas niet, als je het laat vallen is hij kapot. ik vind het zelf ook een nadeel dat het etiket er zo over de hele fles heengeplakt zit. zo kan je niet zien hoeveel er nog in zit, en doordat hij val glas is, is hij altijd zwaar dus voel je het ook niet goed.
er zit 125 ml in en dat kost rond de 33 euro  volgens mij. er zijn ook kleinere flesjes te koop. het is  wel vrij duur maar het is wel een stuk natuurlijker dan een serum die je in de drogist koopt.
de olie heeft heeel ietsje een kleurtje. de geur is heel erg apart. het stinkt niet maar ik vind het ook absoluut niet lekker ruiken. de substantie is erg dik. ik heb zelf liever een dunner serum, want dat werkt stukken fijner op droog haar. deze heb ik daarom ook alleen op nat haar gebruikt, anders kreeg ik allemaal vette plukken.
het serum verzorgd verder wel goed, maar het heeft voor mij toch veel meer nadelen dan de meeste serums die ik geprobeerd heb, dus ik zou hem niet opnieuw aanschaffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen