zaterdag 7 januari 2012

essence eyeshadow

ik heb in mijn secret santa pakje een esssence eyeshadow gekregen. leuk! normaal kijk ik nooit bij deze oogschaduws als ik zelf in de winkel loop. nu kan ik hem toch voor jullie testen!
het is de kleur shrimp me up. het is een shimmery oogschaduw. er zit 2,5 gram in. dat is best wel veel. ik gok dat hij een euro of 2 a 3 kost. erg goedkoop in ieder geval. ik vind het zo in het doosje een heel mooi kleurtje om te zien!

het printje in het product zelf ziet er ook leuk uit.

de pigmentatie is niet heel slecht, maar ook niet wonderbaarlijk goed. ik denk dat hij wel erg mooi is als je meerdere laagjes aanbrengt. ik zal binnenkort eens een look maken met deze oogschaduw, om dat te testen!
verder valt me de oogschaduw nog best wel mee. ik had er minder van verwacht. de kleur is in ieder geval wel mooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen