zondag 8 januari 2012

lush australian iglo sugarscrub

ik kreeg deze scrub van lush in mijn secret santa pakketje, en het was tijd om hem te testen en te reviewen.
hij kwam in dit zakje.

hier staat op hoe je het gebruiken kan/moet.
het was een suikerbonk in de vorm van een iglo. helaas heb ik er geen foto van gemaakt. en nu is hij uit elkaar gevallen, haha. hij ruikt superlekker! zoet maar er zit iets heel fris door, eucalyptus. de eerste keer toen ik hem ging proberen was ik zo enthousiast dat ik allemaal schrammetjes op mijn armen gescrubt heb. hij is behoorlijk grof en dat was ik niet gewend dus ik ging als een idioot zitten schrobben met het blok over mijn armen. toen ik mijn huid had afgedroogd en me in wilde smeren na de tijd had ik allemaal schrammetjes en krassen, alsof een kat je aangevallen had. de keren daarop deed ik gewoon wat voorzichtiger en dan scrubt hij heerlijk. je huid wordt er ontzettend lekker zacht van. nu na een keer of 5 gebruiken is hij dus in stukken gevallen.

dit is er nog van over, haha. ik vind het wel een aanrader voor af en toe! een flinke stevige scrub!

1 opmerking:

  1. Oh bedankt voor de review want ik heb hem ook liggen en nog niet gebruikt :d

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen