vrijdag 13 januari 2012

eyeko glitter eyeliner

de feestdagen mogen dan voorbij zijn, voor een avondje stappen is glitter eyeliner ook altijd goed. vandaag zal ik de glitter eyeliner van eyeko laten zien.
dit is het flesje, schattig. er zit 9 ml in en hij kostte volgens mij 5 pond ofzo? in ieder geval niet superveel.
dit is het kwastje. dit kwastje brengt trouwens ontzettend fijn aan!

dit is 1 veegje, voor 1 veegje is dit al best wel goed! de meeste glitter eyeliners geven veel minder af. voor over een zwarte (of andere kleur) eyeliner vind ik dit al een heel leuk effect.

maar als je hem laat drogen en vervolgens nog een lijntje eroverheen zet krijg je dit, een glitterbom! wow! ja, dit is voor mij echt de beste glitter eyeliner die ik gehad heb. dat had ik niet van eyeko verwacht want de meeste spullen zijn niet zo bijzonder.

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen