zaterdag 14 januari 2012

mac satin taupe

mac satin taupe is wel 1 van de populairste oogschaduws van mac. ik was altijd benieuwd waarom. jij ook?
dit is het doosje natuurlijk, zonder het kartonnen doosje dan, die ligt ergens op de vuilnisbuilt ofzo.

dit is dus de oogschaduw. tsja gewoon bruin. wel mooi maar echt heel bijzonder? nee. waarom is hij dan zo populair?

oke, de pigmentatie is super. hij is denk ik zo populair omdat het voor overdag een mooi kleurtje is voor bijvoorbeeld in de arcadeboog, en voor in de avond kan je hem mooi op je ooglid dragen met een nog donkerdere kleur in de arcadeboog. het is in ieder geval een heel bruikbaar kleurtje voor zowel overdag als s avonds. ik denk dat dat de reden is voor de populariteit. hij is van de frost oogschaduws en bevat 1,5 gram. ik heb er toen 15 euro voor betaald maar ik geloof dat ze tegenwoordig heel ietsje duurder zijn.

2 opmerkingen:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen