dinsdag 17 januari 2012

l'oreal glam shine natural glow

vroeger, ja vroeger, toen ik nog blond was, ok dat was een jaar of 3 geleden (en ik ben maar een maand of 3 blond geweest), toen droeg ik dag en nacht alleen maar deze lipgloss. de l'oreal glam shine natural glow in de kleur magnetic rose glow. ik heb er toen een stuk of 3 helemaal leeggemaakt. ik had altijd nog een back up liggen en die maakte ik nooit open, want ja, na 3 maanden alleen maar deze lipgloss was ik hem een beetje zat geworden.
dit is hem dan. hij bevat 6 ml en kost rond de 12 euro. maar l'oreal is behoorlijk vaak in de aanbieding, dus doe daar je voordeel mee!
de kwastjes zijn altijd zoo heerlijk van deze lipgloss! alleen al daarom moet je er ooit zo 1 geprobeerd hebben! verder smeert de lipgloss ook erg lekker, is hij niet echt plakkerig en ruikt hij erg lekker! hij blijft niet superlang zitten maar hij is er ook niet met een half uurtje weer af.

de kleur is een beetje nude roze met gouden glinstertjes.

ik vind hem erg mooi! ik denk dat deze lipglossjes van l'oreal wel zo ongeveer de beste lipgloss is die je gewoon bij de  drogist kan kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen