zaterdag 28 januari 2012

shoplog januari #2

vandaag was de dag dat ik naar buiten keek en dacht het is lente! wauw wat een lekker weertje! oke, buiten is het nog altijd ijskoud, maar wat een lekker zonnetje. ik had echt gewoon zin om te gaan shoppen. ik moest sowieso nog naar de kruidvat voor tandenstokers/flosjes en ik moest nog naar de markt. ik wist dat er bij de DA 20 % korting is op alles, dus ik dacht, ik mag best even kijken wat ik wil hebben. ik nam 75 euro mee en een DA cadeau bon van 10 euro en daar moest ik het maar mee doen.
dit heb ik uiteindelijk gekocht bij de kruidvat en de DA.
eindelijk de maybelline masterprecise eyeliner. met de korting die eraf ging betaalde ik 6,40.
een essence mascara met het motto, eens een budget review voor de site! voor 3,29
de chanel handcreme. ik had niet verwacht dat die zo duur zou zijn! de normale prijs was 48 euro!!!! gelukkig met de korting eraf bleef er 38,40 van over, en mijn bon van 10 euro maakte dat er 28,40 van. ik wilde er ook niet meer dan 30 euro aan uitgeven. deze heb ik trouwens bij de parfumerie gekocht. die valt ook onder de DA, ik ga altijd naar beide winkels en koop bij beide dan 1 ding, dan krijg ik meer testers, haha.
bij de DA zelf kocht ik de body lotion van lady million. mijn mini flesje is bijna op, en in de ze actie was de prijs een stuk beter. van 24 euro voor 19,20.
de foundations waren bij de kruidvat nu 10 euro per stuk, dat is goedkoper dan 20 procent eraf dus voor 10 euro de maybelline foundation.
en als laatste tandenstokers/flos voor 2,59.

en hier mijn fruitmand. sinds dit jaar haal ik iedere week op de markt een grote zak fruit voor 5 euro. en dan ligt mijn fruitmand er zo bij. aan het eind van de week is hij weer leeg (1 sinaasappel had ik nog over van vorige week, de rest was op).
ik had echt precies genoeg geld bij me. ik kwam thuis met deze spullen en portemonnee met 15 cent. ik ben blij dat ik het zo gedaan heb, zonder pinpas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen