zaterdag 28 januari 2012

knoflook nagellak

op meerdere sites, forums etc is het al aan bod gekomen. ik heb er veel over gelezen en uiteindelijk dacht ik, ik ga het ook gewoon doen. ik was bang voor de stank, maar mijn nagels groeien zo ontzettend lelijk krom om mijn vingertoppen heen sinds een jaar of 2 misschien? het is in ieder geval heel lelijk als ze wat langer zijn, maar korte nagels vind ik toch niet zo fijn. ik dacht, ik ga het gewoon proberen! ik heb mijn nagels helemaal kort geknipt, zodat de krom groeiende tip eraf is.
zo kort zijn ze nu. ik hoop echt dat mijn nagels er heel sterk van worden, en mooi recht groeien, al geloof ik er eerlijk gezegd niet zo in.

ik heb gewoon een simpel, blank lakje van de hema gevuld met knoflook. of het werkt of niet laat ik over een aantal weken wel even weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen