vrijdag 27 januari 2012

mijn wishlist januari 2012

mijn wishlist heb ik een hele poos geleden ook al eens gepost. veel spullen heb ik nu al van die lijst. eigenlijk alles, op 1 ding na, en ja die staat er nog steeds op! dus ik ga daar ook maar mee beginnen :
nog steeds de masterprecise eyeliner. tsja waarom ik hem niet gekocht heb? ik heb nog altijd mijn oude linerstift van maybelline! als er ook goede actie is ga ik hem wel kopen hoor! ik wil hem heel erg graag!

deze handcreme van chanel. ja, eerst dacht ik ook welke gek koopt er nou een chanel handcreme?! maar ik kreeg deze tester een tijdje geleden en ik ben echt verkocht. hij maakt mijn handen superzacht! ik heb hele droge handen vanwege mijn werk. ik ben al een tijdje bezig met het proberen mooiere nagels, nagelriemen en handen te krijgen en het wil niet zo lukken. heel eerlijk gezegd zien mijn handen er beter uit dan ze er de laatste 2 jaar uitgezien hebben. en ik smeer deze alleen op voor ik ga slapen, anders vind ik het nogal zonde, ik was op mijn werk mijn handen constant met desinfecterende zeep, werk veel met zout (vlees) en andere etenswaar, dus ze zijn gewoon heel snel droog. deze handcreme werkt het beste van wat ik geprobeerd heb, en hij ruikt werkelijk goddelijk! oke, dat was een heel verhaal om een handcremepje.

ik ben ineens weer helemaal into de chanel chance eau tendre parfum, zo uit het niets had ik er ineens zin in. ik heb de normale flacon, maar ik gooi nogal graag met mijn parfumflessen in mijn tas, ik gooi mijn tas overal op de tafels neer en ja, ik heb ooit 1 keer een parfumfles gesloopt. ik dacht van niet, want het glas was nog heel, maar het spraystuk was helemaal kapot. dit zijn reisverstuivers met 20 ml erin. ideaal voor mij! ik wil sowieso de chance eau tendre, en ik denk ook ooit nog een keer gewone chance, want die is ook gewoonweg heerlijk!

ik wil ook erg graag nog wat rouge coco shine lipsticks. wat zijn die toch geweldig! boy is bijna op, hier wil ik wel een nieuwe van, maar ook aventure vind ik heel erg mooi, liberte, fetiche, chance en weet ik het welke nog meer! ik ga gewoon een keer op mijn gemak swatchen in de winkel. ik wil er echt nog wat van bij hebben!
alweer iets van chanel, de sublime de chanel mascara. hij lijkt me gewoon ontzettend fijn! het borsteltje spreekt mij erg aan.

en wat zou ik graag zo'n clutch van de dior collectie willen hebben zeg! wauw!

oke, het zijn vooral erg dure items, maar ik wil ze echt ontzettend graag! wat staat er op jouw wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen