donderdag 2 februari 2012

favorieten januari

het is alweer februari, de tijd gaat snel. vandaag laat ik jullie mijn favorieten van januari zien!
dit is alles bij elkaar, erg weinig, 8 dingen.

aan verzorgingsdingen deze 3. de handcreme van chanel. ik heb hem nog maar een week in huis maar hij is echt favoriet. normaal doe ik nooit zo snel iets in mijn favorieten want ik wil het echt nog goed testen, maar bij deze had ik dat al gedaan, omdat ik een klein test tubetje had, dus ik gebruik hem al een week of 3.

de facewash van shiseido is eigenlijk al heel erg lang favoriet. echt de allerbeste facewash die ik gehad heb. hij is nu voor 3/2 leeg. ik heb bijna al mijn facewashes op, op mijn embryolisse zeep na, maar ik vind deze toch wel zo veel fijner dat ik het echt niet kon laten en deze weer uit de kast getrokken heb.

de creme van dr. eckstein gebruik ik pas een week of 2, maar tot nu toe bevalt hij super! met het extreem koude weer is mijn huid bijna niet trekkerig en voelt het heel lekker zacht aan. ook krijg ik er tot nu toe geen onzuiverheden van. ik hoop dat dit zo blijft!

en nu de make up. ik ben echt, sinds de zon schijnt helemaal in de voorjaarsstemming, dit komt gewoon door die prachtige collecties die uitkomen denk ik! in ieder geval heb ik bijna de hele maand getinte dagcreme gedragen in plaats van foundation. ik heb deze van mac gebruikt, de studio moisture tint ( ik ben er niet eens echt een fan van, maar ik plaats misschien nog wel later een review als jullie dat leuk vinden)

verder draag ik gewoon altijd bronzer, ik ben gek op bronzer, ik kan er niet zonder! deze van dior is al maaaanden mijn favorieten bakje niet uitgeweest, schandalig toch? de dior aurora bronzer

ik draag mijn bronzer al weken dagelijks in combinatie met de pop diamond, ook van dior. tsja een vleugje bronzer, lekker zomers, een glansje en een beetje een roze gloed. lekker snel en het staat erg mooi!

qua oogschaduw heb ik ook al een palletje uit een zomercollectie gepakt. ook weer van dior. de rosy tan is sowieso 1 van mijn favoriete oogschaduwdoosjes, maar deze maand heb ik hem echt extreem veel gepakt. ik ben er altijd nog even gek op.

het allerlaatste product is bijna niet op de foto te zien, hij is bijna op, en omdat ik hem toch wel vaker in mijn favorieten heb laten zien het laatste eerbetoon, een speciale foto van mijn grote vriend:
mijn allerliefste wenkbrauwpotloodje van calvin klein. ik ga hem echt gebruiken tot hij niet meer vast te houden is, maar dat moment gaat toch echt in februari komen. ik moet hem zelfs nu alweer slijpen, dit is ook op de foto te zien. ik ben echt gek op dit potlood. deze is geweldig. ik kreeg hem ooit gratis bij een strawberrynet bestelling, ik mocht dan wel de kleur kiezen, ik koos voor dark blonde, en die is perfect.

dit waren alweer mijn favorieten van deze maand! weinig he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen