woensdag 1 februari 2012

mijn avond routine

je hoort het overal, en iedereen zegt het, het is belangrijk om je make up eraf te halen in de avond! daarom laat ik nu mijn avond routine zien.
ik begin altijd met een watje met oogmake up remover. momenteel gebruik ik deze van nivea, maar dit wisselt nog weleens hoor.

daarna masseer ik een pompje mac cleanse off oil over mijn gezicht, maak mijn handen nat, masseer nogmaals. dan ontstaat er een soort milk. dit spoel ik onder de kraan af.

vervolgens pak ik mijn face wash en mijn clarisonic mia en maak mijn gezicht hier nog extra schoon mee. daarna weer naspoelen met water, en dan droog deppen.

als laatste reinigingsstap een tonic met een watje over mijn gezicht halen.
en dan nog even verzorgen. een hydraterende oogcreme en een gezichtscreme! verder natuurlijk nog wel tanden poetsen, flossen en mondwater, en als laatste mijn lenzen uitdoen, maar het ging mij meer om mijn huidverzorging. gebruik jij ook echt een stappenplan of haal jij gewoon een doekje over je smoel en klaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen