maandag 27 februari 2012

glossybox februari

vandaag de inhoud van de glossybox februari. ik wilde hem vrijdag al plaatsen, toen ik hem binnenkreeg, maar helaas was mijn internet toen weer erg vervelend aan het doen. het is nog steeds niet verholpen. soms heb ik er een paar uur geen last van. als ik dan thuis ben en ik heb tijd probeer ik alvast zoveel mogelijk vooruit te werken, maar ik hoop toch maar dat het snel helemaal over is, want dit is gewoon ontzettend vervelend. goed, de inhoud dus!
dit was de inhoud. een koh bruistablet voor de handen, een l'oreal primer, een eyeko oogpotlood, een shiseido gezichtscreme en een lipgloss van duwop. ook zat er nog een testertje van een parfum in, womanity, maar die heb ik er vergeten bij te zetten. best een leuke inhoud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen