woensdag 15 februari 2012

mac studio moisture tint

mac studio moisture tint is de gekleurde dagcreme van mac. ik heb eigenlijk helemaal geen slechte of lelijke huid, dus qua dekking is een getinte dagcreme voor mij prima. hij kwam eigenlijk in een wit doosje, maar die heb ik niet meer.
volgens mij kost deze rond de 30 euro? ik weet het echt niet meer. er zit 40 ml in. in de meeste foundation zit 30 ml, maar in de meeste dagcremes 50 ml. toch zit er in mijn andere getinte dagcreme ook 50 ml, dus dan zou ik zeggen, beetje weinig misschien? als je het dopje eraf draait zit er een klein openingetje. je kan er goed mee doseren.
ik vind de kleur wat geel ogen, maar omdat hij niet zo dekkend is maakt dat niet uit.

tijdens het smeren zie je al dat de dekking heel licht is.

na het uitsmeren ziet het er supernatuurlijk uit. maar toch is de huid ietsje egaler. qua dekking etc is dit product prima. maar de geur vind ik zelf nogal vies. net als mac foundations trouwens. gewoon echt vies! qua hydratatie en verzorging vind ik het een slecht product. het verzorgt dus echt totaal niet. geen hydratatie of voeding, gewoon een heeeel licht dekkende foundation, meer is het niet.
hier draag ik de studio moisture tint met een beetje transparante poeder en een heel licht vleugje blush. sorry ik heb mijn ogen en wenkbrauwen niet opgemaakt. daarom zijn mijn wenkbrauwen en wimpers wat rommelig. mijn huid ziet er prima uit met deze getinte dagcreme. toch zou ik deze niet opnieuw kopen, simpelweg omdat het echt geen creme is. het is gewoon een minimaal dekkende foundation die stinkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen