zaterdag 18 februari 2012

verbindingsproblemen

het is niet de bedoeling dat ik ermee stop. ik heb ook geen tijdgebrek om aan mijn blog te werken, maar ik heb een probleem met mijn internet. constant is de verbinding weg en ik heb al ontzettend veel geprobeerd. ik weet niet waar het probleem zit! ik typ dit nu vanaf mijn telefoon, maar om een hele blog te kunnen maken via een telefoon? nee dat werkt echt niet. ik hoop zo snel mogelijk weer wat te kunnen doen. ik moet morgen en maandag nog werken, dinsdag ben ik lekker vrij. dan ga ik weer even kijken wat ik kan doen voor mijn internet verbinding! ik hoop tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen