woensdag 22 februari 2012

mijn collectie: al mijn make up februari 2012!

eindelijk is het zo ver! ik heb al mijn make up op de foto gezet voor jullie! het was een heel werk, ik ben er zeker wel 2 uur mee bezig geweest, maar het is klaar! oke, ik heb de make up uit mijn tas en sporttas niet meegenomen op de foto's, maar dat gaat om 2 oogpotloden, 2 mascara's, een poeder en volgens mij een tubetje bb cream. o misschien een lipglossje, maar eigenlijk vrij weinig dus.

ik begin met mijn  oogproducten.
hier mijn 88 warm palette, 88 shimmer, 28 neutral en nog 2 catrice palletes
oogschaduw van onder andere wet n wild, l'oreal, maybelline, essence, uma, laura mercier en mac. ook mac paintpots

too faced palletes!

dior, ik hou van dior

chanel, urban decay naked, estee lauder en mac

oogschaduw basis van too faced en urban decay, verder potloodjes van onder andere pop, yves saint laurent, lancome, urban decay, mac, chanel. glittereyeliners, stiftliners van maybelline, shadesticks van gosh en maybelline, la ligne de chanel en gelliners van catrice, wet n wild, maybelline, mac en make up studio. en 2 vergeten producten van vorige foto's, de benefit creaseless creamshadow en een cremeoogschaduw van victoria's secret.

wenkbrauwpoeder van wet n wild, wenkbrauwpotloden van calvin klein (hij is ook heeeeeel klein), chanel en maybelline, benefit highbrow, gel van maybelline, mini tweezerman. mascara van clinique en maybelline, mini mascara's van estee lauder, lancome, dior, chanel. mac wimperkruller en nepwimpers van mac en l'oreal. en de duo lijm

de gezichtsproducten

mac fix+ de normale en de rose versie, benefit that gal, mac primer factor 50, mac skin refined zone, dior nudeglow, mac strobecream, dior primer en een mini too faced primed and poreless

bb cream, shiseido getinte dagcreme, diorskin forever, dior nude, chanel pro lumiere, chanel perfection lumiere, chanel vitalumiere aqua, make up forever hd, nars sheer glow, mac studio fix fluid, mac studio sculpt, mac getinte dagcreme, l'oreal true match, wet n wild weet niet meer welke, wet n wild intuitive blend.
pure cover mineral, allemaal verschillende kleurtjes, gebruik ik als ik een vriendin of iemand anders opmaak, of ze gewoon zich bij mij thuis opmaken, superstay 16h, dream satin liquid 2x, dream liquid mousse, superstay 24h, instant age rewind, wonderfinish, everfresh makeup, the eraser, affinitone, dream creamy foundation, dream matte mousse, pure cover mineral powder. alles van maybelline.
essence blotting papers, mac pro longwear concealer, smashbox hd concealer, maybelline dream lumitouch, yves saint laurent touch eclat, max factor mastertouch, maybelline pure cover mineral, gosh touch up groene concealer, eyeko cream, eye cream tinted, bybeautygloss groene concealer, nyx concealer in a jar, bobbi brown creamy concealer

mac blot powder, mac mineralize skinfinish natural, mac prep and prime pressed, maybelline dream mat powder, chanel, mini poeder van it cosmetics, mac loose powder, mac prep and prime, make up forever hd powder

mac blushes: dainty, warm soul, superdupernatural, bite of an apple, prism, melba,
style, ladyblush, springsheen, margin, peachykeen, joyous,
golden(bronzer), playboy glitter cream, my paradise, marine life,
vintage grape, azalea blossom, ripe peach

chanel horizon, de highlighter van de kerstcollecte, bronzer van de zomercollectie, espiegle blush, bronze universel
nars laguna bronzer, nars torrid, nars deep throat, benefit georgia,
too faced mocha, too faced papa don't peach, too faced pink leopard, nars danmari, benefit coralista.

dior! bronzer, peachykeen, rosebud, pinky beige, aurora,
rose diamond, amber diamond, copper diamond, pop diamond, sunset,
flower blossom. rosy glow, rose dentelle, peche dentelle, first light

gosh giant bronzer, maybelline terra sun, maybelline dream sunglow, sephora bronzer, 2 blushes van catrice, maybelline dream mousse highlighter, blush, en 2 bronzers.

de lip producten.

 
 lipsticks: chanel rouge coco shine romance en boy (haha boy is zielig), rouge allure velvet in de kleuren: l'exhuberante, l'élégante en la raffine, rouge coco in de kleuren: chintz, rose dentelle, jersey rose en mademoiselle. yves saint laurent rouge volupte in beige nude(?), estee lauder lipstick, benefit chacha tint, posietint en benetint, een mini dior lipstick, dior addict in de kleur basic, een collistar lipgloss pencil (echt een heel leuk ding!), dior addict in de kleur diorkiss.

nars mini lipgloss in turkish delight, gothika en greek holiday, fullsize in sweet revenge, chanel glosses in sweet beige, nakkar, meteore, mirage , pink peony, dior glosses, ik weet niet alle namen meer, lancome juicy tubes,  in marshmellow electro, raspberry sorbet en coconut sorbet, mini in simmer, mini lipfusion, mini lipinjection.
diorkiss lipglossjes in lime glacee en mango soda, een lipgloss sleutelhanger van dior.
mac: girl about town, saint germain, hue, viva glam cyndi, hibiscus, by degrees, tropical glow, babor lipgloss,
lip erase in pale en dim, tinted lip conditioners in petting pink, fuchsia fix, gentle coral, tendertone lipbalm in tender baby, dior creme de rose, een mini lipliner van mac.

mac superglasses in sugar overload en superflash.
mac dazzleglasses in date night, money honey, jingle jangle, smile, rags to riches, baby sparks, sugarrimmed, goldyrocks.
plushglass in oversexed.
lipglasses in rich and ripe, totally it, mimmy, ciao manhatten, easy lounger, sugar trance, peroxide, prrr, florabundance, young thing, magnetique, underage, true spirit, viva glam cyndi
lipsticks van l'oreal: pink lemonade, island punch, cherry freeze, afterglow. maybelline: pink diamonds, feel pink, ambre rose, delicate coral, park ave peach, iced caramel, mango diamonds, peach juice, gosh: darling, angel, sweetheart, barbie. perfect plum, wet n wild: tokyo a pink en een rode ik weet niet hoe die heet. essence glam girl.
maybelline lip color remover, mylene stain en gloss, maybelline 24h lipcolor in rose dust en nude pink.
gosh light n shine lipglaze 2x, gosh cool lip jam 2x, nyx ballerina pink, l'oreal pink freeze, rose chrystal, magnetic rose glow, pink moon, always pink, forever young, endless light, maybelline magic moon, pink vibration, pink seduction, rose star, pink petal en exquisite pink, wet n wild 2x , pop 2x,
maybelline fruity jelly 2x, mny 2x, l'oreal peach juice, revlon, wet n wild, uma 2x, maybelline, manhatten, l'oreal, miss sporty

dat was alweer mijn gehele stash. ik hoop dat jullie het leuk vonden! er zit behoorlijk veel werk in, haha!

4 opmerkingen:

  1. Waaa dat geloof ik dat je hier uren aan bent bezig geweest. Wel heel leuk! Heb elke foto opengeklikt en bekeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vond je stash altijd al mooi maar ik blijf toch erg jaloers!
    Deze update is geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen