woensdag 22 februari 2012

estee lauder signature eyeshadow quad

een tijdje geleden kocht ik dit oogschaduw doosje van estee lauder via de webshop allcosmeticswholesale. hij kostte me maar 10 euro, dus ik dacht ik ga het proberen!
het doosje is heel donkerblauw, bijna zwart. met het logo er in een goud vakje op.

ik koos  voor de kleur sand. mooie zachte tinten. de donkerste is een medium bruine kleur. vooral voor in de lente en zomer ben ik echt gek op zulke kleurtjes. dit doosje bevat 4,4 gram. dus 1,1 gram per kleur. op zich best veel voor een quad, een losse mac oogschaduw is ook maar 1,5 gram, en mono's bevatten meestal meer dan oogschaduws in een palletje. maar het gaat natuurlijk ook om de pigmentatie, zijn ze een beetje goed?

voor zulke zachte kleuren vind ik de pigmentatie goed. je ziet ze allemaal goed zitten, ze zijn ook goed te blenden en kruimelen niet. ik  vind dit een heel fijn doosje, handig om mee te nemen, deze kleuren zijn altijd draagbaar en het doosje is niet te groot. gewoon een goede kwaliteit. al weet ik niet of ik het de prijs hier in nederland in de winkel waard vind, vind ik hem voor de online prijs super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen