dinsdag 21 februari 2012

truly yours box februari 2012

ik zal even vlug de inhoud laten zien. niet te veel details, het is de bedoeling dat ik de meeste dingen later nog een keer ga reviewen, dus dan meer details!
er zat een body butter in, deze ruikt heel fris.
een mini nagellakje
een lancaster serumpje
een lancaster zonnegel of iets in die richting
en een make up studio eyeliner
de reviews zullen volgen!

en ik ben net bezig geweest met foto's maken van mijn gehele make up collectie, ik ben er zo'n 2 uur mee bezig geweest. als het me lukt met het internet plaats ik deze morgen al. anders een andere dag deze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen