zondag 5 februari 2012

mijn ochtend routine

na mijn avond routine kon mijn ochtend routine niet achter blijven natuurlijk. ook dit vind ik erg belangrijk. lekker schoon de dag beginnen!
ik begin met deze facewash van shiseido. even een klein erwtje met water mengen, over mijn gezicht verdelen en afspoelen.

daarna even een watje met tonic over mijn gezicht. ik test momenteel allemaal lush tonicjes uit, in januari(ik schrijf dit nu in januari) heb ik de tea tree water gebruikt, en na een maandje wissel ik, om te kijken welke ik het fijnste vind.

en daarna oogcreme en gezichtscreme. ik gebruik meestal gewoon dezelfde dagcreme en nachtcreme. vind ik makkelijker. daarna kan ik make uppen, ontbijten en tanden poetsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen