maandag 6 februari 2012

opgemaakt januari

ik heb ook in januari weer een aantal spullen opgemaakt en er ook weer wat weggegooid.
dit is alles bij elkaar, behoorlijk veel.

als eerste 4!!! douchegels. ik snap er ook niks van , het lijkt wel of ik het opgedronken heb. als eerste de dove silk glow douchegel. prima douchegel, ruikt lekker, schuimt goed, niks op aan te merken. de vogue douchegel zat al een hele tijd in mijn sporttas, maar heb ik toch nu leeggemaakt. de geur was butterfly, ook deze ruikt goed, schuimt goed, prima basic douchegel. verder een douchegel van lush, yummy yummy yummy, ruikt goddelijk, maar is echt heeel dun! werkt niet fijn. hij is ook uit het assortiment. en nog een douchegel van zwitsal. lekker geurtje, beetje schuim, ook deze is prima.

ik heb een body lotion van dove opgemaakt. deze vond ik wel fijn, maar toch niet heel voedend. ook een body butter van vanilla and ginger heb ik opgemaakt. ruikt wat apart maar niet vies, voedt wel beter trouwens. ook heb ik nog 2 parfums opgemaakt, amor amor 100 ml en naomi campbell cat deluxe 15 ml.
en een deodorant van vogue, de extravagant. wat een meurding!! echt serieus hij walt enorm! als ik mijn arm optilde rook ik weer die walm ook al had ik een dikke trui aan. deze koop ik echt nooit weer!


ik heb qua haarverzorging weinig opgemaakt. een conditioner van john frieda, prima basic conditioner, maar ik hou niet van de geur. verder een shampoo van garnier fructis, lekkere geur, werkt prima, gewoon een basic shampoo.
ook heb ik een mini flesje droogshampoo opgemaakt. prima spul al ben ik er niet heel gek op. het werkt wel hoor, maar mijn haar wordt er erg dof van. en ik vind het frisser om het gewoon te wassen. ik gebruik het echt alleen in noodgevallen.

verder ook nog een oogreiniger van l'oreal. deze vind ik erg goed! gaat lang mee ik doe er ongeveer 3 maanden mee!


dit oogschaduw duo van essence gooi ik weg, er komt weinig kleur van af en ik gebruik het daarom toch niet.
de scrub probeer ik al maanden op de maken. het lukt me niet, momenteel zit er nog maar anderhalve cm ofzo in de tube, maar serieus, ik kan blijven boenen en heb nog het gevoel dat ik niet gescrubt heb met deze scrub!
de mascara van l'oreal heb ik bijna 2 maanden gebruikt, heel fijn ding, maar hij wordt klonterig. tijd voor een andere!

1 opmerking:

  1. Fijn zo lekker veel opgemaakt! Ik moet binnenkort ook nog eens een artikeltje er over doen, denk dat ik ook al weer aan zo'n hoeveelheid zit

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen