dinsdag 7 februari 2012

mijn collectie: dior

vandaag zal ik eens even mijn dior collectie laten zien. ik dacht ach, dat kan makkelijk even in mijn mandje, maar dat viel tegen zeg!
het valt er steeds overheen! pff... het is meer dan verwacht..

zo is alles bij elkaar

alle oogmake up. oogschaduw palletjes en een mini mascara.

crush glow, rosy nude, rosy tan, coquette, stylish move, earth tones
granville garden en milly garden
smoking white en smoking blue

gezichtspoeders

peachy keen, rosebud, pinky beige, healthy glow
aurora, sunset, first light
flower blossom, rosy glow
de basics! dior nudeglow, dior nude foundation, diorskin forever foundation en een primer!

mijn lip producten! ik weet niet van alle glosses nog de namen, ik heb orange bolero, dat is de eerste, verder weet ik het niet meer uit mijn hoofd. klik hier voor swatches en een review van 3 van de glosses. ik heb de creme de rose lipbalsem, een tester van een lipstick, 2 addict lipsticks in basic en in diorkiss, en 2 diorkiss lipglosses in mango soda en lime glace

ik was ze helemaal vergeten! mijn nagellakjes! ik heb beide lakjes uit de zomercollectie van 2011. daar zat een topcoat bij, dus die heb ik 2 keer. de kleur paradise is de roze, en de oranje is aloha. op de begin foto's staan ze dus niet, ik kwam er pas achter toen ik de linkjes aan het toevoegen was, en om dan nog weer al min producten bij elkaar te zoeken... nee dan vergeet ik wel weer wat anders!


als je nog ergens swatches of een review van wilt zien, laat het me weten! de spullen die ik al gereviewd heb kun je aanklikken, onder sommige namen zit de link al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen