woensdag 25 januari 2012

dior blue-tie 001 smoking blue

dit is een product nog van de wintercollectie van dior, maar aangezien ik het de laatste tijd steeds vaker gebruik dacht ik, ik laat hem toch nog even zien.
zoals altijd een fluwelen zakje
het doosje is prachtig, echt een heel mooi printje zoals meestal in dior poeders gebruikt wordt.

op de verpakking staat 'evening essentials smoky eyes and nude lips'. je kunt er inderdaad prachtige smokey eyes mee maken, geweldig, heeel mooi diep donker blauw. nou ja echt nude lips zijn het niet, maar het is een mooie neutrale roze kleur. het past er wel bij, voor een avondlook.
sommige mensen zeggen dat de kleuren veel op elkaar lijken, dat vind ik zelf niet. er zit duidelijk verschil in. het liefste maak ik er deze look mee. eigenlijk de laatste tijd altijd als ik een avondje ga stappen, terwijl ik, voor ik dit mooie doosje had, altijd voor bruintinten ging! ja door dit mooie pronkstuk ben ik blauw echt gaan waarderen. het doosje bevat 4,4 gram en kostte eerst 70,50 zonder korting. nu zal hij, als je hem nog kan vinden een stuk afgeprijsd zijn omdat de nieuwe collectie uit is! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen