dinsdag 24 januari 2012

chanel blush horizon de chanel

hij kwam laatst al voorbij, de chanel blush! en nu zal ik hem even wat beter laten zien!
het doosje, beetje standaard maar het oogt lekker luxe natuurlijk.

als je het doosje opent komt dit eruit. 2 fluwelen zakjes.

de blush zelf en een schattig kwastje! het kwastje gebruik ik zelf thuis sowieso niet, maar voor als je een weekendje weggaat is hij erg handig, want hij is wel heel lekker zacht.

en dan het moment, de blush open! ik vind hem zoooooooo mooi!!

waaauuuuw! deze blush kost 55 euro zonder korting. vaak gaat er nog wel 10 tot 30 procent vanaf. maar hij mag dan duur zijn, hij bevat wel even 15 gram, dat is ongeveer 3 keer zoveel als de meeste blushes. zelfs gewone gezichtspoeders hebben vaak maar 10 tot 12 gram! je krijgt dus wel heel veel product.

een aantal swatches, ze vallen ietsje weg door de flitser, jammer. de kleuren zijn heel mooi zomers. deze blush is ook erg goed gepigmenteerd. aanrader! hij is limited edition, dus als je hem nog wilt hebben moet je snel zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen