woensdag 8 februari 2012

maybelline masterprecise eyeliner

ik was nooit een fan van eyelinerstiften, het idee wel hoor, het werkt supermakkelijk, en heel snel, maar altijd zijn ze zo snel uitgedroogd! tot ik dus de maybelline linedefiner ontdekte. werkt geweldig, en na 9 maanden niet uitgedroogd, werkt nog altijd super. toch was ik zo nieuwsgierig naar de opvolger hiervan! de masterprecise eyeliner moest gewoon NOG beter zijn! uiteindelijk met een 20 % kortingsactie heb ik hem gekocht bij de DA.
de verpakking is simpel, strak en zwart. de vorige was ook simpel en strak, maar rood! tsja rood valt wat meer op in je bakje met eyeliners natuurlijk, maar ach, zwart is ook prima hoor. bij de kassa sloegen ze 7,99 aan, waar later nog 20 % af ging. bij het schap stond weer dat ze 8,99 kosten, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen wat nou de normale prijs is.

de punt is echt goed dun! ja, daar hou ik wel van!
hier kan ik wel een kunstwerkje mee maken hoor.. oke, grapje, maar de punt werkt wel erg precies! haha

ook op mijn ogen geeft het een geweldig strakke lijn! ik ben fan! (alleen niet zo van deze mascara, maar daar komt nog wel een review over)

de punten naast elkaar. de nieuwe is een stuk groter en langer. en ook iets dunner. ze werken beide erg fijn hoor. je moet trouwens wel even wennen als je overstapt! de oude heeft een veel stevigere punt. als je hiermee op de huid gaat beweegt de punt niet mee. de nieuwe beweegt dus wel mee! het is niet storend, je moet gewoon eventjes wennen.
hier de eyeliners naast elkaar. de nieuwe geeft makkelijker een iets dunnere lijn. deze is ook zwarter maar dat komt omdat ik de oude per ongeluk in black brown had gekocht in plaats van black, haha. als je niet goed met eyeliner bent, of je vind een stift gewoon handig werken zoals ik, neem echt deze! de allerbeste eyelinerstift die je zo in een winkel om je heen kopen kan!

1 opmerking:

  1. deze wil ik al maanden proberen, zie hem gewoon nooit liggen denk ik want ik kom telkens zonder thuis!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen