donderdag 9 februari 2012

chanel précision body excellence creme jeunesse et confort des mains

zo, dat is een enorm lange naam. ik noem het liever, chanel handcreme. tsja welke idioot koopt er nou een handcreme van chanel, dit zou ik altijd gezegd hebben tot ik de tester ervan kreeg. ik was gelijk verkocht.
het doosje

ja, je ziet het goed, de normale prijs is 48 euro!!! niet normaal toch? ik wilde er niet meer dan 30 euro aan uitgeven dus dat heb ik ook niet gedaan. ik heb 28,40 betaald. er was 20% korting bij de DA en ik had nog een bon van 10 euro. toen had ik het er wel voor over, want hij is echt ontzettend fijn hoor. een tube bevat 75 ml. dit vind ik wel een mooi formaat voor een handcreme.

de tube is simpel en strak

maar bij chanel hebben ze oog voor detail, onder op de dop staat het chanel logo

er zit nog een lipje op zodat je zeker weet dat hij nooit gebruikt is, en dat je weet dat er nog geen bacterien of lucht bij gekomen is! altijd fijn!

ook het doseerstukje is precies goed van formaat! zo knijp je niet per ongeluk te veel uit je tube, dat zou zonde zijn!

dit belooft de handcreme. de huid is echt heel erg zacht en goed gehydrateerd. ook aan mijn nagelriemen merk ik het echt, zoals de creme ook beloofd. vooral daar zag ik gelijk het verschil toen ik nog de tester gebruikte. mijn nagelriemen waren ineens.. gezond!? voor mij is dat een wonder, daarom was ik er gelijk verliefd op!

de ingredienten: GEEN MINERALE OLIE!! yes! hier ben ik echt heel blij mee. verder wel echt voedende ingredienten als kokos olie en shea butter. parfum staat ergens halverwege, je ruikt de handcreme ook best goed. omdat het voor mijn handen is vind ik dit zelf niet erg. voor mijn gezicht zou ik het wel erg vinden.

ja, dit is de allerfijnste handcreme die ik ooit geprobeerd heb, maar dat mag ook wel voor die prijs. als ik hem weer voor ongeveer 30 euro kan kopen zou ik hem wel opnieuw kopen, maar 48 euro gaat me eigenlijk wel te ver. hij werkt ontzettend goed hoor, nu, in de vrieskou werkt hij geweldig, maar het is maar handcreme!

1 opmerking:

  1. Ik gebruik de chanel handcreme al jaren en zou nooit een ander merk willen,,fijnste wat er is na veel geprobeerd te hebben.
    Het kost wat ,maar dan heb je ook wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen