vrijdag 10 februari 2012

shiseido the skincare extra gentle cleansing foam

waarom geven ze producten zo'n ontzettend lange naam? nouja, goed. het is dus een product van shiseido, uit de lijn the skincare, en het is de extra gentle cleansing foam. hij zat in een doosje toen ik hem kocht, maar dat is al bijna een jaar geleden, dus die heb ik niet meer.
dit is de tube. heel clean en wat saai, maar toch wel heel praktisch.

de opening is vrij groot, ik schrok er eerst wat van, maar je merkt het niet zo als je ermee werkt!
een tube bevat 125 ml en kost volgens mij rond de 30 euro. wat prijzig, maar je doet er heel erg lang mee!

de substantie is erg dik. wat ik hier op mijn hand heb is ruim voldoende om je gezicht mee te wassen. het schuimt licht, er zit geen sls of sles in. er zit een geurtje aan, maar heeel subtiel. dit is voor mij de allerbeste facewash die ik ooit heb gehad. ik heb een behoorlijk droge huid, en deze maakt mijn huid niet droog. heel soms een klein beetje trekkerig op mijn kaken, maar met een drupje creme is dit gelijk over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen