zaterdag 11 februari 2012

shoplog februari #2

een kleine shoplog van deze week! het is niet heel veel, maar toch een een aantal productjes.
eerst op mijn werk, volgens mij woensdag, dit samen voor 4 euro. leuke deal toch?

en bij de big bazar dit voor 20 euro. ja, dat setje met great lash en nagellak 2 keer, omdat ze 2 kleuren nagellak hadden. de mascara heb ik vroeger, een jaar of 5 geleden eens gehad, niet bijzonder ofzo maar de nagellakjes vind ik zo leuk! overigens heb ik alle mascara's al eens gehad hoor. voor mijn wimpers zijn ze prima.

1 opmerking:

  1. Die nagellakjes zijn idd heel leuk, pasteltjes gaan weer 'in' worden :) leuke koopjes

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen