zondag 12 februari 2012

babor glossy liplite lip gloss

babor is een merk waar je niet zo veel van hoort. ik kende het wel maar ik heb nog steeds geen idee waar dit te koop is.
dit is de lipgloss. ik kreeg hem in de glossybox. de kleur schrok ik nogal van. ik draag nooit zulke kopertinten!! de gloss bevat 7 ml en kost 16,50. nog redelijk aan de prijs dus!
er zit een spiegeltje aan, en een lampje in de gloss. verder heeft de lipgloss een gewone sponsapplicator. prima.

de gloss geeft wel wat kleur af, maar gelukkig niet heel dekkend!

het geeft mijn lippen wel een beetje een koper/bronze achtige gloed/glans maar geen echte koperkleur! ik vind hem eigenlijk best wel mooi terwijl ik dat totaal niet verwacht had!

1 opmerking:

  1. Wauw ziet er mooi uit op je lippen. In de verpakking niet zo, maar het staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen