vrijdag 24 februari 2012

miss lipgloss online shop

ik bestel regelmatig wat online, over ebay verkopers schrijf ik nooit wat, die geef je wel feedback op de site zelf, maar over andere webshops wil ik af en toe wel eens iets schrijven. dit vind je niet zo vaak op sites, en zo kan ik ook laten weten wat ik van een shop vind. ik heb dit al eens bij douglas gedaan, daar was ik niet heel enthousiast over, maar ik zal dit dus af en toe over webshops plaatsen, zowel nederlandse als buitenlandse.
goed, nu over naar de shop van misslipgloss. ik bestelde niet zo veel, 4 hurraw lipbalsems, ik was er benieuwd naar, en ook naar deze webshop, dus een goede match. de lipbalsems kosten 4,95. niet heel duur maar ook niet spot goedkoop. gewoon normaal. ik kreeg mijn bestelling netjes de volgende dag binnen.
het kwam in dit doosje. hoe schattig!! echt geweldig gewoon. het doosje is heel plat, voor de brievenbus. de lipbalsems waren goed verpakt met een apart soort bruin papier. papier zoals die mac donalds zakken als je door de mac drive gaat, haha.
qua betalen vind ik het ook ideaal, je kan via ideal betalen en via paypal.

en dit kaartje zat erbij! superleuk natuurlijk!
toch heb ik ook en paar kleintje puntjes van kritiek, niet negatief bedoelt, maar gewoon, dit zou misschien beter kunnen in de toekomst:

ik kreeg bij mijn bestelling meerdere emails, logisch, ik kreeg een mail van mijn bestelling, en een bevestiging van betalen. maar ik kreeg ook een mail dat mijn vraag aan de klantenservice ontvangen was, terwijl ik niks gemaild heb? beetje vreemd. ik heb hier verder nooit meer iets op teruggehoord hoor, maar ik vond het gewoon een beetje raar.

ik vind het ook jammer dat er geen afleverbon in het doosje zit. ik heb nu een kleine bestelling, dat is wel te overzien. maar mocht je een grote bestelling hebben, dan vind ik het toch makkelijker om met de bon erbij te controleren of alles erin zit. je kan het wel met de email erbij doen, maar toch vind ik een bon makkelijker.

en de verzendkosten. die zijn standaard 3,95. ik snap het wel hoor, het is een heel gedoe als je dat steeds aan het gewicht gaat aanpassen. maar voor 4 van die kleine lipbalsems is het best veel, dat kan ook voor de helft. maar als je een groot pakket besteld is het natuurlijk wel weer heel goedkoop.

misschien dat deze puntjes, vooral de eerste 2, in de toekomst verbetert kunnen worden, maar verder vind ik het een leuke shop!

1 opmerking:

  1. Ik vind het er allemaal super uitzien maar er zitten nu eens echt GEEN producten in die ik leuk vind. De parfums kan ik net zogoed bij Sephora kopen en de haarproducten bij de kappersgroothandel (nog goedkoper ook). Qua inhoud zegt de shop mij dus 10x niks

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen