zaterdag 25 februari 2012

nyc metro quartet eyeshadow

laatst toen het nyc schap nieuw was bij ons, heb ik een paar producten meegenomen. leuk, om te testen!
het doosje oogt wat goedkoop, maar dat is het natuurlijk ook! hij kostte volgens mij rond de 4 euro. er zit 3,4 gram in, dat betekend dat er ongeveer 0,85 gram per kleur in zit. nie zo heel veel maar voor die prijs is dat prima.
ik koos voor naturelle kleurtjes. deze heet south street seaport.

tsja wat zal ik erover zeggen. de eerste kleur lijkt redelijk. ik moest alleen met de sponsapplicator de poeder gewoon loskrabben uit het doosje voor ik het eraf kreeg, geen succes. de 2e kleur is redelijk. dit kreeg ik er gewoon af door even met mijn vinger te wrijven. de 3e kleur is gewoon bagger, meer dan een mini glansje krijg ik er niet vanaf. ook de 4e kleur is weer redelijk, zoals de 2e. niet echt veel pigment, maar ja, wat zal ik zeggen, als je van heeeeeeeeel nude houdt.. nee inmiddels ligt deze al in de prullenbak hoor..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen