dinsdag 28 februari 2012

shoplog februari #3

ja, alweer een shoplog! niet veel bijzonders hoor, maar toch een paar kleine dingetjes.
2 lipsticks van catrice om te proberen, de nieuwe maybelline foundation, die lijkt me gewoon zo grappig om de hele substantie en een nieuwe nagelvijl van herome, ik had deze al langer en hij is zo fijn! ik raakte hem kwijt en toen moest ik echt een nieuwe halen, juist ik koop hem en vind gelijk de volgende dag mijn oude terug...
verder ging mijn moeder naar de huishoudbeurs, de laatste dag, en het laatste uurtje ging van alles spot goedkoop weg dus nam ze een paar dingerjes voor mij mee.

bij vogue alles voor 1 euro, en een paar speciale doekjes om je make up eraf te halen. ze kunnen gewoon in de wasmachine, lijkt wel op een washandje, maar veeel zachter en dikker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen