dinsdag 28 februari 2012

bestelling HQ hair

ik wilde mezelf wel eens verwennen met een paar leuke spulletjes, gewoon omdat ik toch al op de helft ben van de 10 kilo afvallen. ik zat te twijfelen tussen het naked 2 palette of moroccanoil producten. toen heb ik maar een testsetje genomen EN het naked 2 palette!
een klein flesje conditioner, shampoo, haarspray en 2 keer de treatment, waarom die er 2 keer in zit weet ik niet, maar ach, een flesje van 10 ml is altijd handig voor onderweg!
als ze echt duidelijk beter bevallen dan andere merken ga ik ze groot bestellen, zoniet dan heb ik maar kleine flesjes geprobeerd en is het niet zo zonde van het geld!

en omdat mijn haarmaskertje bijna op was een nieuwe, en een serum om te testen! ik kan er weer even tegenaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen