woensdag 29 februari 2012

opgemaakt februari

ik heb zoals altijd weer een aantal dingen opgemaakt! deze maand niet heel veel, maar he, het is de korste maand van het jaar he!
een conditioner van john frieda, niet mijn favoriet maar hij kan er wel mee door.
shampoo van zwitsal girls, heel basic, maar prima.
lush forever in bloom conditioner, hier was ik niet gek op, het was net water.
elvive nutrigloss masker is wel heel fijn.
een roll on deodorant van 8x4. de deo werkt goed maar ik ben niet zo gek op rollers.
nivea soft, prima als body lotion.
de essence mascara heb ik weggegooit, ik wilde hem nog reviewen maar ik vond hem zo slecht dat ik hem echt niet meer op wilde doen.
je ziet hem niet zo goed, maar de rouge coco shine boy ligt er ook bij.
een dr van der hoog cranberry maskertje.
de koh bruistablet voor de handen van de glossybox.

mijn douchegel is echt bijna op. er zit denk ik nog voor 1 dag wat in, tsja dat krijg je als een maand gewoon een paar dagen minder heeft! dan is het net niet op..

1 opmerking:

  1. Toch weer heel wat opgemaakt! Ik heb deze keer niet extreem veel maar ga ook weer bijna een artikeltje doen

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen