donderdag 1 maart 2012

favorieten februari

het is alweer maart! de tijd vliegt! dus vandaag de favorietjes van februari!
mijn mac blush ladyblush heb ik erg veel gebruikt, mooi naturel kleurtje!
de nyc mascara bevalt me erg goed. ik vind het resultaat mooi en hij geeft niet af onder mijn ogen.
de hd foundation van make up forever is gewoon ontzettend goed. ik kan er niks anders over zeggen, o ja, lelijke verpakking.
de rouge coco shine lipsticks zijn geweldig, boy heb ik deze maand helemaal opgemaakt.
ik heb mijn lady million parfum deze maand veel afgewisseld met dior pure poison, echt een heerlijk geurtje!
verder heb ik de maybelline masterprecise eyeliner bijna elke dag opgehad, supergoede eyeliner.
mijn wenkbrauwpotlood gebruik ik ook nog trouw bijna elke dag. en ik kan hem nog vasthouden, dus hij gaat nog niet weg!
en mijn dream mat powder van maybelline pak ik ook erg vaak.

dat was het alweer, niet heel veel, maar erg fijne producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen