donderdag 29 maart 2012

dior 5 couleurs palette fards a paupieres 673 earth tones

wat een lange naam voor een oogschaduw palletje met 5 kleurtjes! nou, vandaag dus een palletje van dior, in de kleur 673 earth tones.
de doosjes zien er altijd geweldig uit. er zat natuurlijk nog een kartonnen doosje omheen, maar die heb ik niet meer. het fluwelen zakje heb ik maar niet op de foto gezet, deze was een beetje stoffig geworden. dit doosje bevat 6 gram oogschaduw en kost zo'n 45 euro. al krijg je vaak wel wat korting.
een palletje met mooie aardetinten
de kleurtjes zijn goed gepigmenteerd. blenden erg makkelijk en werken fijn. ik vind de dior oogschaduws fijn om mee te werken.

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen