vrijdag 30 maart 2012

eyeko skinny eyeliner

laatst zat er in de glossybox volgens mij deze skinny eyeliner van eyeko! ik heb nooit zo veel met oogpotloden, het werkt wel lekker makkelijk en snel, maar ik heb gewoon altijd dat het stempelt in mijn arcadeboog of gewoon helemaal uitveegt.
het is gewoon een zwart oogpotlood maar er zit een rare steel aan. dit is waar skinny voor staat denk ik. het is ideaal voor als je potloodje bijna op is, dan kan je hem altijd nog makkelijk vasthouden. maar verder is het eigenlijk overbodig. het is wel een leuk idee hoor. dit potloodje bevat 0,8 gram en kost 10 euro. gewoon een midpriced potloodje.
het potloodje is niet superzacht, maar ook niet echt heel hard, prima dus. al vind ik zachte potloodjes iets makkelijker werken.
1 licht veegje over mijn hand. tsja ik heb betere potloden maar hij is ook niet slecht.

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen