maandag 19 maart 2012

elke dag producten: gezichtsverzorging

ik heb tijden dat ik 1 bepaalde creme of facewash test, of gebruik omdat ik het een geweldig product vind. maar dit wisselt wel in periodes. vandaag laat ik zien wat ik op het moment elke dag gebruik.
ik gebruik meestal de nivea oogmake up remover, die van de kruidvat eigen merk met 2 fasen is ook prima hoor, maar die gaat zo snel op!! met deze kan ik makkelijk een maand of 3 doen.

de oogreinigings doekjes van de kruidvat gebruik ik af en toe, ik heb ze nu wel een weekje iedere dag getest, maar dan worden mijn oogleden wel wat droog en gevoelig. voor af en toe zijn ze wel fijn.

de shiseido extra gentle cleansing foam. hoe kan het ook anders. ik heb echt nog nooit zo'n geweldige facewash gehad. ik knijp nu echt de laatste restjes uit mijn tube. mijn nieuwe zal heel snel opengaan vrees ik.

op dit moment test ik een hele maand lang de lush toner breath of fresh air uit. ik heb vorige maand eau roma water getest en in januari de tea tree toner.

mijn gezichtscreme gebruik ik altijd s morgens en s avonds, ik heb eigenlijk nooit een nachtcreme in huis. momenteel gebruik ik nog steeds de creme van dr eckstein uit de glossybox. ik vind hem erg fijn!

mijn oogcreme is van dior hydralife. ik gebruik hem al een hele tijd, sinds oktober denk ik?

ook een zonnebrandcreme van dior. deze heeft factor 30

en iedere avond pak ik trouw mijn clarisonic mia!

wat gebruik jij elke dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen