dinsdag 20 maart 2012

chanel rouge coco shine 46 liberté

ik ben gek op de rouge coco shine lipsticks van chanel. ik wilde al langer een oranje lipstick maar toch durfde ik het niet zo goed te dragen, ik was bang dat het niet zou staan, of dat het gewoon te fel zou zijn naar mijn smaak. toen bedacht ik me, ik neem shiny lipstick in het oranje. die dekken een stuk minder en dan kan ik het even goed uitproberen. toen kwam ik dus bij liberté uit.
ik vind dat chanel altijd hele mooie verpakkingen heeft. strak zwart met een gouden detail
en bovenop het chanel logo. er zat natuurlijk nog een doosje om, maar he, die liggen mij altijd in de weg dus gooi ik ze direct weg.
deze lipstick bevat 3 gram en kost zo'n 29 euro. wel duur maar vaan krijg je wel korting.
swatches met en zonder flits. als je het gewoon zo in het echt ziet zit de kleur er wat tussenin.
ik vind de kleur echt supermooi! ook zijn ze erg fijn, maar dat wist ik van te voren al!

3 opmerkingen:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen