woensdag 21 maart 2012

persoonlijke update

even een kleine persoonlijke update tussendoor! hoe het nu gaat, hoe de zaken ervoor staan, en wat er de komende tijd aankomt!

als eerste gaat het fantastisch. ik voel me echt goed ondanks de tegenslagen. mijn opa is dan een paar maand geleden overleden, door een vervelende stoker zit er nog altijd geen grafsteen op, terwijl die er binnen 6 weken op zou zitten. ook met mijn oma en opa van de andere kant van de familie gaat het erg slecht. oma ligt veel op bed, heeft 2 weken lang geen medicijnen gehad door een fout van de verpleging. maar ook opa heeft ineens erg veel pijn. we vermoeden het ergste maar morgen komt pas de uitslag. ondanks alles gaat het met mij verder erg goed. ik zit goed in mijn vel en ik hou mijn dieet nog altijd goed vol. ik ben al bij de 7,5 kilo eraf.

de zaken staan er redelijk voor. momenteel probeer ik weer erg veel vooruit te werken zolang mijn internet meewerkt. inmiddels lukt het aardig goed en loop ik weer helemaal op schema. ik heb zelfs bijna 2 volle weken vooruit gewerkt, dat heeft een bepaalde reden, want mijn ooms komen 5 dagen lang deze kant op!

dus omdat mijn ooms komen zal ik die dagen niet aan mijn blog werken. ik heb er lekker 3 dagen voor vrijgenomen van mijn werk, we gaan in ieder geval een dagje naar oberhausen, naar centro. dit zal trouwens volgende week al plaatsvinden. misschien gaan we ook nog wel een dagje ergens anders winkelen, maar in ieder geval dus naar oberhausen! misschien maak ik wel wat foto's. zoals bijvoorbeeld de kiko store! ik ben er al 2 keer geweest en heb er nooit wat gekocht. nu ga ik er denk ik wel wat kopen, al is het om voor de site te testen! en verder heb ik nog 2 treinkaartjes van de kruidvat, dus in april of misschien mei zal ik nog een dagje binnen nederland gaan shoppen. ook dan zullen er dus weer de shoplogs verschijnen. als jullie nog ideetjes hebben hoor ik het graag!

1 opmerking:

  1. Aah fijn dat het wel goed met je gaat! Wel minder van je Opa en Oma maar dat had ik al een beetje meegekregen. Hoop dat de uitslag meevalt meis! Daarnaast is het super leuk dat je ooms komen. Lekker shoppen dus :D

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen