vrijdag 27 april 2012

catrice ultimate shine lipstick 110 shy flamingo

in mijn secret paashaas pakje zat deze lipstick. ik had nog geen ultimate shine in mijn make up kast liggen dus was ik er toch wel erg nieuwsgierig naar!
de verpakking is mooi, zilverkleurig en erg glanzend. er staat catrice in het klein op. simpel. strak maar wel mooi toch?
op de onderkant staat welke kleur het is. een lipstick kost 3,99 en bevat 3,5 gram. erg goedkoop dus!
deze kleur vind ik erg mooi! ik zou hem zo zelf gekocht hebben!
ik vind de kleur echt prachtig! wauw! hij blijft redelijk zitten, niet superlang, maar als je niks eet of drinkt wel een uur of 2. maar even bijwerken is niet erg. hij droogt mijn lippen niet echt uit. er zitten wel mini glittertjes in. op zich voel je ze niet echt maar aan het eind van de dag heb ik ze wel een klein beetje om mijn mond zitten. dat is het enige nadeel eigenlijk. ik ben echt verliefd op deze kleur!


5 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Wat jammer van de glitters haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw at een prachtig kleurtje! Glittertjes zijn dan weer jammer, ben ik niet zo'n fan van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtig kleurtje! Ik wist niet dat deze zo mooi was, nu ben ik er toch ook benieuwd naar haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook 2 van deze lijn, vind ze ook super voor budget items

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een super mooi kleurtje! Ben niet zo'n fan van de glittertjes, maar de kleur van de lipstick lijkt me perfect voor de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen