dinsdag 3 april 2012

chanel rouge coco shine 57 aventure

inmiddels is het wel duidelijk dat ik gek ben op rouge coco shine lipsticks. dit is alweer de laatste van de 5 die ik laat zien, de kleur aventure.
ik vind dat chanel altijd hele mooie verpakkingen heeft. strak zwart met een gouden detail
en bovenop het chanel logo. er zat natuurlijk nog een doosje om, maar he, die liggen mij altijd in de weg dus gooi ik ze direct weg. er dit 3 gram in de rouge coco shine lipsticks, en ze kosten 29,50 per stuk zonder korting, al krijg je meestal wel 10 tot 30 % korting hoor.
het is een mooi roze kleurtje met een gouden shimmer. een keer wat anders dan standaard roze!
hier kan je de gouden shimmer mooi zien.
ook hier weer de gouden shimmers. ik vind de kleur zelf niet heel bijzonder maar door de gouden shimmers is hij echt prachtig! ik denk dat veel mensen deze erg mooi vinden, dit kleurtje staat bijna iedereen goed.

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen