maandag 2 april 2012

elke dag producten: haarverzorging

mijn haar verzorg ik zo goed mogelijk. ik wil dat het mooi glanst en altijd lekker zacht is. op dit moment gebruik ik er deze producten voor:
de moroccanoil shampoo vind ik erg fijn. ik vind de geur ook echt hemels! veel mensen vinden hem wat mannelijk, ik vind het meer een unisex geur. ik hou er wel van.

ook de conditioner vind ik een fijn product. wederom de heerlijke geur.

het masker van de l'oreal professionel absolut repair is echt een wondermiddel. ik gebruik hem zeker iedere week, soms 2 keer per week. echt een boost voor je haar en hij ruikt lekker fris.

de moroccanoil oil treatment gebruik ik ook elke dag. de geur is weer heerlijk. of ik hem beter vind dan andere olies voor mijn haar lees je later een keer in een review!

de nivea extra strong styling mousse gebruik ik al jaren na het wassen bovenop mijn hoofd. hij is zo lekker luchtig! geeft een beetje volume en na het kammen merk je niet eens dat er ooit mousse ingezeten heeft. ik vind het een aanrader!

de haarsprat van l'oreal gebruik ik momenteel. ik vind hem niet zo bijzonder hoor, maar toch moet hij op. een hij was maar 1 euro zoals je ziet.

wat gebruik jij elke dag voor je haren?

1 opmerking:

  1. Leuke spullen! Ik gebruik ook shampoo en conditioner, op dit moment is dat van the bodyshop maar volgende week is dat iets anders. Ze zijnn bijna leeg. Heb nu een haarmasker van L'oreal van de glossybox en bc miracle oil van schwarskopf als serum.

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen