zaterdag 12 mei 2012

guerlain terracotta 4 seasons 01 blondes

guerlain, bekend als het merk van de bronzers! die had ik tot een paar weken geleden niet in mijn collectie! en ik als bronzer gek moet toch zeker 'de beste bronzer' wel hebben?! ik heb hem voor jullie getest!
het doosje is al prachtig! wauw. het straalt gewoon luxe uit!
ik koos voor de kleur 01 blondes. ik mag dan een brunette zijn, mijn huidje is lichter dan die van de meeste blondines. het moment van het doosje openmaken voelt voor mij altijd nog alsof je als klein kind het papier van een cadeautje afscheurt.


dan komt er uit het doosje een heel donkerbruin, bijna zwart, fluwelen zakje met guerlain erop.
het doosje wat daaruit komt is werkelijk prachtig! wow wat een verpakking! dit juweeltje kost wel even 61.62 zonder korting. dat is wel even heel erg veel geld. ik zou hem zonder korting nooit gekocht hebben. er zit 10 gram in.
de poeder is echt ontzettend mooi! een matte bronzer zonder dat hij oranje oogt. 2 verschillende kleuren ( 4 seasons) die allemaal wel kunnen bij een lichtere huid, of je gebruikt de kleuren door elkaar.
eerst heb ik alle kleurtjes afzonderlijk geswatched, en onderlangs alle kleuren door elkaar. dit is toch echt de perfecte bronzer?! voor mijn gevoel in ieder geval wel! de bronzer heeft een subtiel geurtje, heel lekker. laat de zomer maar komen ik heb mijn favoriete bronzer gevonden geloof ik!

4 opmerkingen:

  1. wow, mooi! Deze staat ook nog op mijn lijstje, vooral omdat hij het hele jaar door te gebruiken is! De kleuren zijn echt perfect voor lichte huidjes ;)
    Heb je de Terracotta Light Blondes al eens geprobeerd? Die mosaic-bronzer. Dat is mijn duurste item en die is echt prachtig in de zomer (en winter als blush).. aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb geen mosaic bronzers geprobeerd, hier verkopen ze geen guerlain dus moet ik er al naar kijken als ik een dagje ergens anders ga shoppen, en dan denk ik er niet altijd aan. als ik eraan denk zal ik eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik eigenlijk nooit bronzer maar zo'n bronzer lijkt me echt handig!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen