dinsdag 15 mei 2012

orofluido beauty elixir

ik ben gek op haarserums! ik gebruik het altijd, iedere dag. deze van orofluido trok ook daarom mijn aandacht en ik wilde het maar al te graag proberen...
de fles ziet er ontzettend mooi uit! wel een nadeel dat het een glazen fles is, dit moet je niet laten vallen. ook jammer dat er een draaidopje opzit met daaronder een groot gapend gat. ik heb liever een pompje, of een heel klein schenkgaatje. in de fles zit 100 ml en hij kost rond de 15 euro volgens mij. op zich valt die prijs wel mee.
de substantie is vrij dik. echt olie achtig. op nat haar vind ik dit heel fijn, maar op droog haar wat minder. er moet een overheerlijk parfum aanzitten, maar ik vind de geur wat tegenvallen. niet heel vies, maar ik ben er absoluut niet weg van. verder werkt hij op zich prima. ik zal hem wel opmaken maar niet opnieuw kopen, gewoon omdat ik een beter serum in huis heb.
trouwens denken jullie eraan om mee te doen met de winactie voor een dior poudre shimmer rose diamond? dit kan nog tot en met donderdag! klik hier voor de winactie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen