vrijdag 29 juni 2012

dupe?

mac heeft dit jaar volgens mij al 2 keer de ontzettend populaire kleur lipstick watch me simmer uitgebracht. het was een limited edition kleur. ik heb een lipstick gevonden die behoorlijk dichtbij komt qua kleur!
ze lijken flink op elkaar toch? mac watch me simmer vs maybelline coral tonic
de kleur is een heel klein beetje anders, mac is heel iets rozer en maybelline een heel klein beetje meer koraal. maar het verschil is niet zo groot! leuk voor mensen die deze kleur gemist hebben en hem alsnog graag willen hebben!

1 opmerking:

  1. Ik heb ze allebei en die van maybelline is idd meer koraal, maar ze zijn allebei prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen