woensdag 27 juni 2012

maybelline colorsensational lipstick coral tonic

ik vind de colorsensational lipsticks van maybelline erg fijn. deze kleur sprak me aan dus ik nam hem mee.
de verpakking is strak, simpel maar ik vind hem wel mooi.
de lipstick ruikt echt naar een typisch lipstick geurtje en smaakt nergens naar. een lipstick kost normaal 11,49. bij de drogist zijn er regelmatig leuke acties, dan kan je het dus wat goedkoper krijgen.
de kleur is mooi koraal! ik vind het echt een hele mooie kleur vooral voor de zomer! de lipstick blijft aardig lang zitten, is vrij romig en maakt mijn lippen niet droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen